Przyznanie dodatku mieszkaniowego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Załączniki do wniosku tj.: deklaracja o wysokości dochodów, oświadczenie o odpowiedzialności karnej
-
Prócz powyższych załączników należy do wniosku dołączyć:
-
Decyzja PUP o statusie osoby bezrobotnej bez prawa do zasiłku. (W przypadku otrzymywania zasiłku dla bezrobotnych – polecenie wypłaty z PUP za 3 ostatnie miesiące (asygnata), w przypadku przelewów na konto – zaświadczenie)
-
Zaświadczenia z uczelni lub szkoły oraz UM (wysokość stypendium)
-
Odcinek z emerytury, renty i decyzja ZUS o wysokości świadczenia
-
Decyzje z MOPS – zasiłki celowe, okresowe, stałe itd
-
Zasiłek wychowawczy, rodzinny, zaliczka alimentacyjna (o świadczeniach rodzinnych - decyzje),alimenty Uwaga! tzw. dodatek „becikowy” oraz dodatek z tytułu urodzenia dziecka nie są wliczane do dochodu, ale należy je wykazać
-
Przydział na mieszkanie, lub umowa najmu
-
Rozliczenie za prąd
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 1 miesiąca. Termin wydania decyzji uzależniony jest od otrzymania uzupełnienia wniosku w przypadku stwierdzenia ewentualnych braków.
Tryb odwoławczy
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 966)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz.U. 2001 nr 156 poz. 1817
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.23)
Dodatkowe informacje, uwagi
Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Jast