Zaświadczenie o wymeldowaniu
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
-
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o wydanie zaświadczenia
-
Dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu)
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 108 (Ewidencja Ludności)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty
Wydanie zaświadczenia - 17,00 zł
Opłatę skarbową należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Jastarni
Pekao S.A. V o/Gdańsk 68 1240 2920 1111 0000 4499 0332
lub wpłacić gotówką w Kasie Urzędu.
W przypadku dokonywania przelewu w tytule wpłaty należy podać:
a) informację, że jest to opłata skarbowa,
b) sprawę, w której wnoszona jest opłata
Zwolnione z opłat skarbowych są zaświadczenia wydawane celem przedłożenia m.in. w Wydziale Spraw Społecznych, Powiatowym Urzędzie Pracy, Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej itp.
Termin i sposób realizacji
Na miejscu - zaświadczenia w formie wydruku komputerowego.
Do 7 dni od daty złożenia wniosku - pozostałe zaświadczenia.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 722)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827)
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007r. Nr 187, poz. 1330)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia
W przypadku, gdy zaświadczenie nie zostanie wydane można złożyć wniosek o zwrot opłaty skarbowej
Istnieje możliwość złożenia wniosku w Biurze Obsługi Interesanta : I piętro, pok. 101, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30; wniosek ten będzie przekazany do Ewidencji Ludności celem rozpatrzenia