Zaświadczenie o opłacaniu podatku od nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o wydanie zaświadczenia o opłacaniu podatku od nieruchomości.
-
Oryginał dowodu opłaty skarbowej.
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty
Wydanie zaświadczenia - 17,00 zł
Opłatę skarbową należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Jastarni:
Pekao S.A. V o/Gdańsk 68 1240 2920 1111 0000 4499 0332
lub wpłacić gotówką w Kasie Urzędu.
Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 13.00
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 7 dni.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2015 r. poz. 613)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.