Nabycie gruntów w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania działki przyległej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
2. Załączniki:
- aktualny egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją gruntu, będącego przedmiotem wniosku (mapy syt. - wys. wydaje Starostwo Powiatowe w Pucku – Wydział Geodezji i Kartografii, 84-100 Puck ul. 1-go Maja 13,
- dokumenty uzasadniające nabycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Termin i sposób realizacji
do 30 dni
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774)
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca – na pisemne wezwanie – będzie zobowiązany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta w pok. Nr 101.