Wpis/zmiana/zawieszenie/wznowienie/likwidacja wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wpis/zmianę/zawieszenie/wznowienie/likwidację wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - CEIDG-1
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Formularze i instrukcje lub pod linkiem
https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/?F;1886f97b-43a9-4b16-b197-cc969b6917ba
Komórka organizacyjna
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty
Następny dzień roboczy po dniu wpływu poprawnie wypełnionego wniosku CEIDG-1
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
CEIDG prowadzi w systemie teleinformatycznym Minister Przedsiębiorczości i Technologii