Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Jastarnia

Wpis/zmiana/zawieszenie/wznowienie/likwidacja wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

  Wniosek o wpis/zmianę/zawieszenie/wznowienie/likwidację wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - CEIDG-1

 

 

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Formularze i instrukcje lub pod linkiem
https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/?F;1886f97b-43a9-4b16-b197-cc969b6917ba


Komórka organizacyjna

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24

pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)

w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30


Opłaty

Następny dzień roboczy po dniu wpływu poprawnie wypełnionego wniosku CEIDG-1


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy ( Dz.U. 2022 poz. 541 )


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

CEIDG prowadzi w systemie teleinformatycznym Minister Przedsiębiorczości i Technologii