Zgłoszenie pobytu stałego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 108 (Ewidencja Ludności)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty
Usługa zameldowania jest bezpłatna.
Termin i sposób realizacji
Urzędnik zamelduje cię od razu po otrzymaniu twojego zgłoszenia.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2017 r. poz. 657 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. poz. 2411)